مقررات جدید جایگاه های ویژه در فوتبال کویت

مقررات جدید جایگاه های ویژه در فوتبال کویت

پایگاه خبری فوتبالی- فدراسیون فوتبال کویت مقررات جدیدی را برای حضور افراد در جایگاه های ویژه ورزشگاه های گوناگون در مسابقات باشگاهی این کشور اعلام کرد.

به گزارش فوتبالی، در پی بروز ناهماهنگی ها و تنش در جایگاه های ویژه در برخی از مسابقات باشگاهی کویت، فدراسیون فوتبال کویت مقررات جدید را به منظور ساماندهی وضعیت جایگاه های ویژه وضع کرد.

براین اساس به هر باشگاه امکان استقرار ۱۵ میهمان در جایگاه ویژه شامل اعضای هیات مدیره دو باشگاه داده خواهد شد و باشگاه ها موظف هستند اسامی این افراد را ۲۴ ساعت قبل از شروع بازی به فدراسیون کویت اعلام کنند.

باشگاه میزبان موظف است برای هر بازی سهمیه ۱۰ نفر را برای مسئولان فدراسیون کویت در جایگاه ویژه درنظر بگیرد و همچنین باید یک صندلی هم به کارشناس رسانه ای فدراسیون کویت اختصاص داده شود.

ورود افراد زیر ۱۸ سال به جایگاه ویژه ممنوع است و افراد حاضر در این بخش همگی باید از پوشش رسمی استفاده کنند.

در هر مسابقه، یک ناظر از سوی فدراسیون کویت در جایگاه ویژه حضور خواهد داشت که گزارش حسن انجام کار را تهیه می کند. در صورت تخلف، باشگاه میزبان برای بار اول ۲۵۰۰ دینار، برای بار دوم ۵ هزار دینار بعلاوه محرومیت از یک بازی خانگی و برای بار سوم به ارجاع پرونده به کمیته انضباطی فدراسیون کویت محکوم خواهد شد.

۱۹۷۹