الهلال عربستان دو امتیاز مهم را از دست داد

الهلال عربستان دو امتیاز مهم را از دست داد

پایگاه خبری فوتبالی- در ادامه بازی های هفته بیست و سوم فوتبال لیگ حرفه ای باشگاه های عربستان، تیم الهلال دومین بازی بدون برد خود را با تساوی مقابل الطائی تجربه کرد.

به گزارش فوتبالی، تیم الهلال عربستان که جمعه شب با ۳ گل مغلوب الشباب شده بود، در بازی خانگی دوشنبه شب برابر الطائی در نیمه اول با نمایشی ضعیف و پر انتقاد، دو گل از حریف دریافت کرد.

در نیمه اول این بازی "ام پنزا" بازیکن ۲۳ ساله کنگویی در دقیقه ۲۵ و "امیر مسعود" در دقیقه ۳۶ با استفاده از اشتباه های مدافعان الهلال دروازه آبی پوشان را بازکردند.

در نیمه دوم بازی الهلال با نمایشی متفاوت از ابتدا روی دروازه الطائی هجوم آورد تا سرانجام "صالح الشهری" در دقیقه ۵۷ اختلاف را به حداقل رساند.

در ادامه بازی، "میشل دی اولیویرا" بازیکن ۲۷ ساله برزیلی در دقیقه ۷۲ گل تساوی را به ثمررساند. در حالیکه روند بازی از احتمال به ثمر رسیدن گل سوم الهلال حکایت داشت لما حمله های پرشمار این تیم نتیجه ای را درپی نداشت و سرانجام این بازی با تساوی ۲-۲ به پایان رسید.

با این نتیجه الهلال ۴۶ امتیازی شد و در همان رتبه چهارم حدول باقی ماند و نتوانست از الشباب پیشی بگیرد. تساوی الهلال برابر الطائی بدون شک به سود الشباب شد که درصورت پیروزی در بازی سه شنبه شب مقابل الخلیح می تواند ۵۰ امتیازی شود و به فاصله ۳ امتیازی النصر برسد.

در سایر بازی های دوشنبه شب در لیگ حرفه ای عربستان، الفتح با ۳ گل الرائد را شکست داد و بازی تیم های ضمک و العداله با تساوی ۲-۲ به پایان رسید.

۱۹۷۹