مورایس و بررسی راه شکست مس رفسنجان

مورایس و بررسی راه شکست مس رفسنجان

پایگاه خبری فوتبالی- کادرفنی سپاهان در حاشیه تمرین امروز طلایی‌پوشان نقشه شکست شاگردان محمد ربیعی را بررسی کردند.

به گزارش فوتبالی، باخت در تبریز، اتفاق تلخی برای تیم ژوزه مورایس بود، تیمی که در نیم‌فصل دوم لیگ حتی یک شکست هم در کارنامه نداشت اما به نظر می‌رسد تحت تاثیر بازی خوب حریف و البته جو ورزشگاه یادگار قرار گرفته بود.

 سپاهان هنوز صدرنشین لیگ برتر است اما این احتمال وجود دارد که با توجه به حساسیت بسیار زیاد بالای جدول، صدر جدول در هفته‌های پایانی دستخوش تغییر بود.

شاید شکست روبه‌روی تراکتورسازی، به لحاظ روحی به تیم اصفهانی لطمه بزند. آنها در نیم‌فصل اول لیگ برتر هم در چند هفته پایانی خوب نتیجه نگرفتند و از پنج  بازی فقط هشت امتیاز به دست آوردند. اتفاقی که اگر تکرار شود، شانس صدرنشین لیگ برتر برای قهرمانی لیگ از دست خواهد رفت.

مورایس و همکارانش امروز در خلال برگزاری تمرینات این تیم جلسه سرپایی برگزار کردند که به نظر می‌رسد آنالیز مس رفسنجان و راههای شکست این تیم، سوژه صحبت مربی پرتغالی با همکارانش بوده است.

مس رفسنجان که بهترین خط دفاعی لیگ را در اختیار دارد قطعا رقیب سرسختی برای مورایش و شاگردانش در اصفهان خواهد بود، مخصوصا که این تیم در این بازی با بازگشت رامتین سلیمان‌زاده در خط دفاع تیم هماهنگ‌تری خواهد بود.

7655