در هاله‌ای از ابهام قرار گرفتن حضور ستاره ناپولی در برابر میلان

در هاله‌ای از ابهام قرار گرفتن حضور ستاره ناپولی در برابر میلان

پایگاه خبری فوتبالی - ویکتور اوسیمن ستاره ناپولی ممکن است به خاطر مصدومیت از ناحیه زانو، دیدار رفت مقابل میلان را از دست بدهد.

به گزارش فوتبالی، در ماه مارس، ویکتور اوسیمن در اردوی تیم ملی نیجریه قرار داشت و در همان جا بود که از ناحیه زانو آسیب دید و دو بازی آخر ناپولی مقابل میلان و لچه را از دست داد. سران باشگاه ناپولی امیدوار بودند که این بازیکن بتواند پیش از دیدار رفت با میلان ریکاوری کند، اما هنوز خبری از آن به گوش نرسیده.

به نقل از سایت گل، چهارشنبه شب، تیم‌های میلان و ناپولی از ساعت 22:30 به وقت تهران، از دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در استادیوم سن سیرو، مقابل هم صف آرایی خواهند کرد. جیانلوکا دی‌مارتزیو گزارش داده که اوسیمن 24 ساله به جای تمرین گروهی، به صورت انفرادی تمرین کرده و بعد از آن، راهی سالن بدنسازی شده است. 

اگرچه ناپولی دوست دارد تا از بهترین گلزنش در بازی حساس با میلان بهره‌مند شود، اما لوچیانو اسپالتی درباره او عجله نخواهد کرد. ناپولی در حال حاضر اختلاف خیلی خوبی با رقیبانش در سری آ ایجاد کرده و به احتمال فراوان، اولین اسکودتو را از سال 1990، کسب خواهد کرد. اوسیمن در این فصل، 25 گل در 29 بازی برای ناپل به ثمر رسانده.

4416