واکنش جالب کاپیتان چلسی به احتمال نشستن انریکه روی نیمکت استمفوردبریج

واکنش جالب کاپیتان چلسی به احتمال نشستن انریکه روی نیمکت استمفوردبریج

پایگاه خبری فوتبالی - سزار آزپیلیکوئتا کاپیتان اسپانیایی چلسی به شایعات درباره حضور لوییز انریکه روی نیمکت این باشگاه دامن زد و اذعان کرد که بهترین روزهای بازی‌اش در تیم ملی اسپانیا، زیر نظر او بوده است. 

به گزارش فوتبالی، سران آبی‌های لندن سخت به دنبال یافتن یک سرمربی مناسب برای فصل بعد هستند. آن‌ها پس از اخراج گراهام پاتر، تصمیم گرفتند تا فرانک لمپارد را به صورت موقت روی نیمکت بنشانند تا برای فصل بعد، فرصتی مناسب داشته باشند. لیست کاندیداهای تاد بولی فاش شده و یکی از این نامزدها، لوییز انریکه، سرمربی سابق بارسلونا و تیم ملی اسپانیاست. اگرچه انریکه با اسپانیا به افتخار خاصی نرسید، اما در سال 2015 توانست همراه با بارسلونا 3 گانه کند.

به نقل از سایت گل، سزار آزپیلیکوئتا کاپیتان چلسی درباره احتمال نشستن انریکه روی نیمکت این باشگاه گفت: "برخی از اعضای باشگاه، وظیفه مذاکره کردن را برعهده دارند و ما به آن‌ها اعتماد داریم که بهترین کار را برای باشگاه انجام می دهند. خواهیم دید که چه اتفاقی خواهد افتاد. بهترین بازی‌های من در تیم ملی اسپانیا، زیر نظر لوییز انریکه بوده و هیچ وقت آن روزها را فراموش نخواهم کرد."

آزپیلیکوئتا 33 ساله، تاکنون 44 بازی ملی برای اسپانیا در کارنامه دارد. 

4416