پنج مشتری دست‌به‌نقد برای مهاجم آرسنال

پنج مشتری دست‌به‌نقد برای مهاجم آرسنال

پایگاه خبری فوتبالی - اگر آرسنال قصد حفظ کردن فلورین بالوگان را برای فصل آینده داشته باشد، با مشکلات زیادی مواجه است.

به گزارش فوتبالی، بالوگان قرضی از آرسنال راهی رن شده است که در این فصل با هجده گل در لیگ فرانسه خوش درخشیده است. در واقع فقط امباپه از پی اس جی و جاناتان دیوید از لیل با 19 گل در جدول گلزنان از او بالاتر هستند. گلهای بالوگان به تیم ویل استیل کمک کرده تا به تلاش برای کسب سهمیه اروپایی ادامه بدهد هر چند که این تیم با کسب فقط یک برد از پنج بازی اخیرش، نتایج ضعیفی کسب کرده است. 

بالوگان فصل بسیار موفقی داشته است. این بازیکن فصل گذشته در میدلزبورو موفق نبود اما حضورش در لیگ فرانسه باعث شد تا دوران فوتبالش احیا شود. وبسایت اتلتیک گزارش داده است که این بازیکن 21 ساله با پیشنهادهای پرشماری برای فصل آینده مواجه است.

در حقیقت بالوگان نمی خواهد که به تیمی برود که نیمکت نشین شود و به همین خاطر اگر آرتتا به او اعتماد نداشته باشد، چاره ای جز جدایی برای او وجود ندارد. بالوگان دیگر نمی خواهد به صورت قرضی جدا شود و به همین خاطر آرسنال باید تصمیم بگیرد که او را حفظ کند یا به صورت قطعی راهی تیمی دیگر شود. سایت اتلتیک از میلان، اینتر، مارسی، موناکو و لایپزیش به عنوان تیم هایی نام برده است که شرایط خرید بالوگان را دنبال می کنند و به دنبال جذب وی هستند.

4125