انتقاد از لحظه‌ای که گلزن آرسنال مقابل لیورپول تمارض کرد

انتقاد از لحظه‌ای که گلزن آرسنال مقابل لیورپول تمارض کرد

پایگاه خبری فوتبالی - گابریل مارتینلی به "تقلب" و "تمارض" در بازی آرسنال و لیورپول متهم شده است و برخی رفتارش در یکی از لحظات بازی را را به رفتارهایی که باعث انتقاد از هری کین می شود، مقایسه کرده اند.

به گزارش فوتبالی،  آرسنال در نیم ساعت اول بازی مقابل لیورپول با دو گل پیش افتاد. در حقیقت تیم آرتتا این فرصت را داشت تا پس از یازده سال در آنفیلد پیروز شود هر چند که اشتباهات دفاعی تیمش باعث شد تا لیورپول دو گل بزند و بازی با تساوی به اتمام برسد. بدین ترتیب تیم آرتتا دو امتیاز کلیدی را در مسیر قهرمانی در لیگ برتر انگلیس از دست داد.

گابریل مارتینلی زننده گل اول آرسنال در این بازی در دقیقه هشت بود. عملکرد ویرجیل فن دایک مدافع هلندی نیز در این صحنه مورد انتقاد قرار گرفت و برخی هواداران به نشانه تمسخر لقب "ون دیزنی" را برای او انتخاب کردند. 

مارتینلی اما با انتقاد برخی هواداران مواجه شده است چرا که برخی معتقد هستند که او در یکی از لحظات بازی با "تمارض" قصد داشته تا باعث اخراج ابراهیما کوناته شود. در حقیقت در یکی از صحنه ها و در حالی که به نظر می رسد که کوناته هیچ برخوردی با صورت مارتینلی نداشته، این مهاجم روی زمین می افتد و صورتش را می گیرد تا طوری وانمود کند که گویی مدافع لیورپول عمدا او را زده و باید اخراج شود.  یک هوادار در این باره در توییتر نوشته است:" درک نمی کنم که بازیکنان در زمانی که می دانند همه لحظات بازی ثبت می شود چرا چنین کارهایی می کنند؟ حجالت نمی کشند؟"

4125