دلیل اشک‌های مدافع آرسنال پس از تعویض مقابل لیورپول

دلیل اشک‌های مدافع آرسنال پس از تعویض مقابل لیورپول

پایگاه خبری فوتبالی - اولکساندر زینچنکو پس از تعویض در بازی آرسنال و لیورپول در روز یکشنبه، احساساتش را پنهان نکرد و حالا دلیل اشک های او نیز مشخص شده است.

به گزارش فوتبالی، لیورپول و آرسنال بازی حساسی در آنفیلد داشتند. در حقیقت آرسنال می توانست با این پیروزی گام مهمی به سوی قهرمانی در لیگ انگلیس بردارد اما در نهایت تن به تساوی دادند تا رقابتشان با منچسترسیتی داغ بماند.

آرسنال از سال 2012 در آنفیلد پیروز نشده بود یعنی از زمانی که آرتتا هنوز در خط هافبک توپچی ها بازی می کرد. آرسنال در این بازی با دو گل پیش افتاده بود و به نظر می رسید که برد آسانی پیش روی خود داشته باشد اما در نهایت پیروزی را از دست دادند.

اولین گل لیورپول در این بازی توسط محمد صلاح در حالی به ثبت رسید که این اولین شوت تیم میزبان در کل بازی بود. لیورپول در نیمه دوم هجومی تر بازی کرد که صلاح فرصت گلزنی از روی نقطه پنالتی را از دست داد. گل دوم لیورپول در حالی به ثبت رسید که ترنت الکساندر آرنولد توانست زینچنکو را دریبل بزند و برای روبرتو فیرمینو سانتر کند. زینچنکو پس از اشتباه خود تعویض شد و جای خود را به کیران تیرنی داد. 

تاک اسپورت گزارش داده است که ستاره سابق منچسترسیتی از این که مرتکب چنین اشتباه فاحشی شده به شدت ناراحت بود و به همین خاطر روی نیمکت گریه می کرد. این بازیکن 26 ساله خیلی دوست داشت که به تیم آرتتا برای کسب پیروزی کمک کند اما موفق نبود و امیدوار است که این اشتباهش به از دست دادن قهرمانی منجر نشود.

4125