واکنش مهاجم یوونتوس به انتقادها؛ صفحه اینستاگرامش را بست

واکنش مهاجم یوونتوس به انتقادها؛ صفحه اینستاگرامش را بست

پایگاه خبری فوتبالی - دوشان ولاهوویچ مهاجم صربستانی یوونتوس در بهترین شرایط دوران فوتبال خود ندارد.

به گزارش فوتبالی، از زمانی که ولاهوویچ به عنوان یک ستاره از فیورنتینا به یوونتوس ملحق شد، عملکردش در سطح انتظار نبوده است. اخیرا شایعات در مورد جدایی وی از یووه شدت گرفته چرا که تورینی ها دچار بحران مالی هستند و به فروش برخی ستارگان خود نیاز دارند. از سویی ولاهوویچ بیش از دو ماه است که گل نزده و همین مسئله با انتقادهایی همراه شده است.

شدت انتقادها به حدی است که ولاهوویچ تصمیم گرفت که صفحه اینستاگرامش را ببندد. در حقیقت پیام های توهین آمیز و آزاردهنده برخی هواداران باعث شد تا این مهاجم طاقت انتقادها را نداشته باشد. او بیش از دو میلیون دنبال کننده در صفحه اینساگرام خود داشت و در نهایت تصمیم گرفت که صفحه خود را ببندد.

پیش از این نیکو ویلیامز مهاجم اتلتیک بیلبائو پس از حذف تیمش از کوپا دل ری مقابل اوساسونا به خاطر توهین های هواداران صفحه اینستاگرامش را بسته بود. وی در پیامی پیش از بستن صفحه خود نوشته بود:" برخی چیزها ارزش ندارند." که البته کمی بعد این بازیکن صفحه اش را باز کرد.

ولاهوویچ 23 ساله فصل خوبی را نداشته و با مصدومیت هایی مواجه بوده است. او در 20 بازی فصل خود هشت گل و دو پاس گل داشته است. 

4125