خشم رونالدو به خاطر تساوی و اتلاف وقت بازیکنان حریف

خشم رونالدو به خاطر تساوی و اتلاف وقت بازیکنان حریف

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو سه ماه و نیم پیش به باشگاه النصر عربستان ملحق شد و به  پردرآمدترین بازیکن تاریخ فوتبال تبدیل شد.

به گزارش فوتبالی، رونالدو در ماه های اخیر تمرکزش را روی فوتبال گذاشته بود و از جنجال ها و حاشیه ها دور بود اما به نظر می رسد که در تیم جدیدش هم با مشکلاتی مواجه شده است. در حقیقت کریستیانو پس از تساوی النصر مقابل الفیحا به شدت عصبانی بود و در پایان بازی نتوانست جلوی خشم خود را بگیرد.

توقف بدون گل النصر مقابل الفیحا ممکن است که قهرمانی لیگ را از این تیم بگیرد. در حقیقت آنها دو امتیاز را از دست دادند و حالا اختلاف انها با الاتحاد در صدر جدول به سه امتیاز رسیده است. کریستیانو عادت به ناکامی ندارد و این را در کل دوران فوتبالش ثابت کرده است. 

کریستیانو با خشم در بازی یکشنبه مقابل الفیحا از زمین خارج شد و در پایان بازی به سرزنش حریف به خاطر سبک بازی آنها پرداخت. رونالدو که کاملا خشمگین بود، با برخی بازیکنان حریف بحث کرد و آنها را به اتلاف وقت متهم کرد. کریستیانو در حالی به سوی تونل رختکن رفت که با خشم خطاب به بازیکنان حریف می گفت:"شما نمی خواهید بازی کنید"

از طرفی ستاره پرتغالی با حرکات دست و صورتش از بازیکنان حریف خواست که دهانشان را ببندند. رونالدو با خشم از زمین خارج شد ان هم در حالی که مربی تیمش رودی گارسیا و سایر بازیکنان با اعضای تیم حریف دست دادند و با هوادارانشان وداع کردند. 

4125