طعنه ستاره رئال مادرید به چلسی پیش از دیدار حساس چهارشنبه شب

طعنه ستاره رئال مادرید به چلسی پیش از دیدار حساس چهارشنبه شب

پایگاه خبری فوتبالی - آنتونیو رودیگر ستاره رئال مادرید که سابقه بازی در چلسی را دارد، مدعی است که تیم کنونی آبی‌های لندن هیچ شباهتی به تیم سال 2021 که رودیگر موفق شد با آن قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود، ندارد.

به گزارش فوتبالی، چهارشنبه شب، تیم‌های رئال مادرید و چلسی دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را در استادیوم سانتیاگو برنابئو برگزار می کنند. یکی از نکات جالب این بازی، تقابل رودیگر آلمانی با باشگاه سابقش است. رودیگر در سال 2021 عضو چلسی بود و موفق شد همراه با این باشگاه، قهرمان چمپیونز لیگ شود. 

به نقل از سایت گل، رودیگر در گفت و گویی با مارکا گفت: "این تیم چلسی هیچ شباهتی با تیم چلسی که من در آن بازی کردم، ندارد. اما چیزی که مشخص است، بازی سختی خواهد بود، چون آن‌ها بازیکنان باکیفیت زیادی در اختیار دارند."

تیم‌های رئال مادرید و چلسی در حالت مشابهی پا به میدان می‌گذارند، چون هر دو در برابر حریف خود در ابتدای هفته شکست خورده‌اند. رئال مادرید با نتیجه 3-2 از ویارئال باخت و چلسی در ادامه روزهای بدش، حتی تعویض سرمربی نیز به دادش نرسید و همراه با لمپارد، با نتیجه 1-0 از ولورهمپتون شکست خورد. 

رئال مادرید در لالیگا اختلاف 12 امتیازی با بارسلونا صدرنشین دارد و چلسی در رده یازدهم لیگ برتر انگلیس است.

4416