صانعی: خبر استعفایم شایعه بود

صانعی: خبر استعفایم شایعه بود

پایگاه خبری فوتبالی- علی صانعی سرمربی تیم ملی فوتسال زیر 20 سال گفت: همیشه گفته‌ام که با عشق و بدون منت در خدمت تیم ملی کشورم هستم.                            

به گزارش فوتبالی، صانعی در گفت و گو با فارس، در مورد استعفایش از تیم ملی فوتسال زیر 20 سال بعد از حواشی اخیر و تعطیلی تمرینات این تیم، توضیح داد: بر اساس برنامه‌ریزی و هماهنگی که از قبل با کمیته فوتسال شده، قرار بود تیم ملی زیر 20 سال  از ۱۶ تا ۲۱ فروردین به جهت حضور در تورنمنت چهار جانبه تهران، تمرینات خود را در کمپ تیم‌های ملی برگزار کند که به دلیل مشکلاتی از سوی کمیته فوتسال تعطیل شد.   

سرمربی تیم ملی زیر 20 سال فوتسال در ادامه گفت: چرا عده‌ای بجای اینکه به تیم ملی جوانان کمک کنند به دنبال شایعات هستند؟ استعفا و رفتن من از تیم ملی چه کمکی به آنها می‌کند که آن را مطرح می‌کنند؟ اصلاً استعفایی در کار  نبود و من همیشه و در تمام صحبت‌هایم گفته‌ام به عشق ایران و کمک به تیم ملی فوتسال کشورم بدون هیچ منتی وظیفه خود می‌دانم در تیم ملی کار کنم.  

وی گفت: مثل گذشته و البته محکمتر از قبل کارم را در تیم ملی ادامه می‌دهم و انشالله برای تورنمنت چهار جانبه تهران با تمام قدرت به میدان می‌رویم و برای بالا بردن پرچم کشورم در عرصه‌های بین‌المللی از هیچ تلاشی دریغ نخواهم کرد.