جو یادگار پاکو خمز را هم بدجور گرفت!

جو یادگار پاکو خمز را هم بدجور گرفت!

پایگاه خبری فوتبالی – تصاویر ثبت‌شده از سرمربی تراکتور در پایان بازی با سپاهان، نشان می‌دهد که جو ورزشگاه، مربی اسپانیایی را هم گرفته است!

به‌ گزارش فوتبالی، تراکتور در شب حضور گسترده و مثال‌زدنی تماشاگرانش با یک گل بر سپاهان غلبه کرد تا پاکو خمز، مرد اسپانیایی نیمکت این تیم بعد از بازی خوشحال‌ترین مرد میدان باشد.

پاکو که پیش از این هرگز دیده نشده بود برای ابراز احساسات از محوطه جریمه خود بیرون بیاید، برای اولین بار پس از ورود به ورزشگاه و دیدن خیل عظیم جمعیت حاضر، پشت نیمکت تیمش رفته و به سمت سکوهای تی‌تی دست زد.

سرمربی اسپانیایی هم‌چنین در پایان بازی خوشحالی بیش از حدی هم از خود نشان داد. جایی که وی به درخواست آغوش همه جواب مثبت ‌داد! بارزترین این آغوش‌های از ته دل و همراه با خوشحالی شاید شادی پاکو با محمد نصرتی دستیار خود و هادی محمدی بود که باعث شد تا تصاویر زیبایی از آن‌ها ثبت شود.

خمز هم‌چنین در نشست خبری خود مدعی شد که باوجود حضور در استادیوم‌های بزرگ دنیا، جوی که در بازی برابر تیم اصفهانی دیده، کم‌نظیر بوده و حتی پا را فراتر گذاشته و عنوان کرد حالا متوجه شده که چرا تراکتور بهترین هواداران ایران را دارد.

1997