واکنش آرتتا به کسب یک امتیاز در آنفیلد

واکنش آرتتا به کسب یک امتیاز در آنفیلد

پایگاه خبری فوتبالی - میکل آرتتا به بازیکنان آرسنال توصیه کرد که دیگر به فکر تساوی 2-2 مقابل لیورپول نباشند و به مسیر خود ادامه دهند.

به گزارش فوتبالی، روز گذشته، توپچی‌ها در حالی در آنفیلد به مصاف لیورپول می رفتند که می توانستند با کسب 3 امتیاز، امید زیادی به قهرمانی در این فصل از لیگ برتر انگلیس داشته باشند. گرچه آن‌ها با نتیجه 2-0 جلو افتادند، اما شاگردان یورگن کلوپ خیلی خوب به بازی برگشتند و توانستند بازی را 2-2 کنند تا تیمی برنده از زمین بیرون نرود. این بازی اتفاقات زیادی از جمله پنالتی خراب کردن صلاح و همچنین چند سیو بی نظیر از آرون رمزدیل داشت. 

به نقل از سایت گل، آرتتا بعد از پایان بازی به اسکای اسپورتس گفت: "باید به مسیر خود ادامه دهیم. باید به همان شکلی که در 30 دقیقه اول بازی کردیم، به بازی ادامه می دادیم. می توانستیم با 3 امتیاز از زمین خارج شویم. باید در نیمه اول با نتیجه 2-0 از زمین خارج می شدیم، اما بازی به یک سمت و سوی دیگری رفت. لیورپول بر ما چیره شد و اتفاقات خیلی زیادی رخ داد. اما باید یک امتیاز را با خود به لندن ببریم."

"عجب بازی سخت و نفسگیری بود. بازی تحت کنترل بود، اما بعد از این یک گل مسخره خوردیم، همه چیز تغییر کرد. در نیمه دوم دیگر کنترلی روی بازی نداشتیم."

4416