ترکیب النصر مقابل الفیحا با حضور رونالدو

ترکیب النصر مقابل الفیحا با حضور رونالدو

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته بیست و سوم از رقابت های لیگ حرفه ای عربستان، النصر و الفیحا به مصاف هم می روند و باید دید که در این بازی چه اتفاقاتی رخ می دهد و در نهایت عملکرد کریستیانو رونالدو در این بازی به چه شکل خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، کریستیانو رونالدو در بازی قبلی النصر موفق شد دو گل بزند و دبل کند و اکنون در یک بازی خارج از خانه دیگر باید به میدان برود. رونالدو مقابل العداله دبل کرد اما انتظار بالایی از رونالدو در لیگ عربستان وجود دارد و به این ترتیب او باید در هر بازی گلزنی کند.

النصر در تلاش برای این است که صدر جدول لیگ عربستان را از الاتحاد عربستان پس بگیرد. در واقع اگر النصر در این فصل به قهرمانی نرسد انتقاد های زیادی به مدیریت این باشگاه خواهد شد چرا که آن ها سالانه 200 میلیون یورو به کریستیانو رونالدو دستمزد می دهند و سرمایه گذاری بزرگی روی او انجام داده اند. رونالدو که بازوبند کاپیتانی النصر را بر بازو می بندد، در مقابل الفیحا مثل همیشه در نوک خط حمله النصر بازی خواهد کرد و تالیسکا هم کنار او حضور دارد.

ترکیب النصر مقابل الفیحا: العقیدی، الغنام، آلوارو، العمری، کنان، گوستاوو، الخیبری، غریب، یحیی، تالیسکا، کریستیانو رونالدو.

1470