الاتحاد و النصر امشب در لیگ عربستان به میدان می روند

الاتحاد و النصر امشب در لیگ عربستان به میدان می روند

پایگاه خبری فوتبالی- تیم های الاتحاد و النصر در هفته بیست و سوم لیگ عربستان میهمان رقبای خود هستند.  

به گزارش فوتبالی، رقابت در صدر جدول لیگ عربستان بسیار نزدیک و حساس دنبال می شود و هم اکنون الاتحاد با ۵۳ امتیاز در رتبه نخست است و النصر با یک امتیاز کمتر به لغزش زرد و مشکی پوشان امید بسته است.

امشب در ورزشگاه ملک عبدالعزیز در شهر مکه مکرمه تیم الاتحاد میهمان الوحده خواهد بود.

تیم الاتحاد در فصل جاری با نمایشی کم نقص تنها در یک بازی شکست خورده است  که آن هم روز ۱۹ دی برابر الهلال بوده است. در سوی مقابل الوحده که با ۲۲ امتیاز در مکان سیزدهم جدول قرار دارد، امید بیشتر خود را به "خوزه سیه را" مربی شیلیایی معطوف کرده است که بتواند از الاتحاد امتیاز بگیرد. او در سال های گذشته در دو مقطع سرمربی الاتحاد بوده است و با شرایط این تیم آشنایی کامل دارد.

مسابقه با الوحده، دومین جدال متوالی الاتحاد با تیمی است که مربی سابق این باشگاه در آن مشغول به کار است. هفته قبل هم تیم ضمک که "کاسمین کونترا" سرمربی سابق الاتحاد را در اختیار دارد حریف زرد و مشکی پوشان بود که البته با ۳ گل شکست خورد.

در دیگر بازی مهم امشب تیم النصر میهمان تیم رده دهمی الفیحا خواهد بود. این تیم در ۳ بازی آخر رنگ پیروزی را ندیده و ترس بالقوه ای هم از تکرار سرنوشت هفته قبل تیم العداله مقابل النصر دارد که با پنج گل برابر زردپوشان تسلیم شد.

 حربه اصلی الفیحا در بازی امشب استفاده از ضد حمله ها و گرفتن ضربه های شروع مجدد در زمین النصر است تا بتواند دروازه این تیم را تهدید کند. در سوی مقابل النصر که نقش محوری "کریستیانو رونالدو"  در آن قابل کتمان نیست، تیمی منظم و قوی در کارهای دفاعی و هجومی نشان داده است و به ویژه روی ضد حمله ها بسیار خطرناک است.

 برنامه بازیهای امشب لیگ عربستان به وقت تهران به این شرح است:  

ساعت ۲۲ و ۳٠ دقیقه: التعاون - الاتفاق 

ساعت ۲۲و ۳٠ دقیقه: ابها – الباطن 

ساعت ۲۲و ۳٠ دقیقه: الفیحا – النصر 

ساعت ۲۳و ۳۰ دقیقه: الوحده - الاتحاد 

۱۹۷۹