غول‌های انگلیس به دنبال جذب پسر ستاره سابق لیگ برتر

غول‌های انگلیس به دنبال جذب پسر ستاره سابق لیگ برتر

پایگاه خبری فوتبالی - کیان برکین پدیده باشگاه منچسترسیتی در لیست خرید باشگاه های بزرگ لیگ انگلیس قرار گرفته است و به نظر می رسد که رقابت داغی برای خرید پسر یکی از بازیکنان سابق فوتبال انگلیس در میان باشگاه های بزرگ شکل گرفته است.

به گزارش فوتبالی، هافبک 19 ساله پسر یان برکین مدافع سابق ناتینگام فرست است و تیم هایی نظیر لیورپول، چلسی، آرسنال، تاتنهام و ساوتهمپتون به خرید او علاقمند شده اند و در نظر دارند که با پیشنهادی اغواکننده، سیتی را راضی به فروش او کنند.

برکین 21 بازی در لیگ برتر 2 برای تیم زیر 21 سال منچسترسیتی انجام داده است. این بازیکن به عنوان یک هافبک میانی با هفت گل و چهار پاس گل عملکرد درخشانی از خود ارائه داده است. این بازیکن در سال 2015 به باشگاه منچسترسیتی ملحق شد که در قهرمانی تیمش در لیگ زیر 18 سال انگلیس در فصل های 21-2020 و 22-2021 نقش مهمی ایفا کرد و در این فصل به تیم رزروهای منچسترسیتی ملحق شد. 

پدر برکین بیش از 150 بازی در چهار فصل حضور در ناتینگام فارست انجام داد و بین سالهای 2005 تا 2009 در این تیم حضور داشت. این مدافع میانی سابق حالا 47 ساله است اما تجربه حضور در تیم های دیگری نظیر روترهام، چسترفیلد و ویگان را هم در فوتبال انگلیس داشته است.

4125