نقش کلیدی یک کمدین در بازگشت لمپارد به چلسی

نقش کلیدی یک کمدین در بازگشت لمپارد به چلسی

پایگاه خبری فوتبالی - تاد بولی مالک چلسی پیش از آن که فرانک لمپارد را به عنوان سرمربی موقت استخدام کند، از جیمز کوردن بازیگر، کمدین و مجری تلویزیونی سرشناس انگلیسی مشورت گرفته است.

به گزارش فوتبالی، چلسی هفته گذشته گراهام پاتر را برکنار کرد. آنها در ابتدا مذاکراتی با لوئیز انریکه و یولیان ناگلسمن انجام دادند اما در نهایت به این نتیجه رسیدند که لمپارد را به عنوان مربی موقت خود استخدام کنند. پاتر فقط شش ماه در چلسی دوام آورد و حالا فرانک لمپارد اسطوره چلسی دومین دوره مربیگری خود را در تیم آبی پوش لندنی آغاز کرده است.

لمپارد در اولین بازی خود در چلسی در مقابل ولورهمپتون با نتیجه یک بر صفر شکست خورد اما حالا جزییات جالبی از روند انتخاب وی منتشر شده است. 

در حقیقت گفته می شود که جیمز کوردون کمدین انگلیسی نقش مهمی در این انتقال داشته است. کوردن و تاد بولی مالک چلسی با هم رابطه خوبی دارند. مالک چلسی با کوردن تماس گرفته و از او مشورت خواسته که کمدین انگلیسی هم به او گفته است که لمپارد گزینه مناسبی است و از این انتخاب، استقبال کرده است.

لمپارد و چلسی حالا باید خود را برای بازی های حساس مقابل رئال مادرید در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا آماده کنند. آبی پوشان می دانند که این تورنمنت تنها راه نجات فصلشان است.

4125