سرمربی منچستریونایتد به دنبال ربودن دو خرید از آرتتا

سرمربی منچستریونایتد به دنبال ربودن دو خرید از آرتتا

پایگاه خبری فوتبالی - اریک تن هاگ سرمربی منچستریونایتد ممکن است که نقشه های میکل آرتتا را در نقل و انتقالات تابستانی خراب کند چرا که مربی هلندی به دنبال جذب دو بازیکن مورد نظر آرسنال است.

به گزارش فوتبالی، هنوز دو ماه تا پایان فصل باقی مانده است اما بسیاری از باشگاه ها برای تقویت ترکیبشان در فصل آینده دست به کار شده اند. یونایتد قرار است که به لیگ قهرمانان اروپا برگردد و تن هاگ نیز خریدهای مهمی در فصل آینده خواهد داشت.  مربی هلندی اصرار زیادی به تقویت تیمش در خط هافبک دارد چرا که حس می کند که باید تیمش را در میانه زمین تقویت کند. 

تلگراف گزارش داده است که مویزه کایسدو و الکسیس مک آلیستر از برایتون در لیست اولیه خریدهای منچستریونایتد برای فصل آینده قرار گرفته اند، دو بازیکنی که مورد توجه آرسنال نیز قرار داشتند. در حقیقت تن هاگ ممکن است که با خرید این دو بازیکن نقشه های آرتتا را کاملا به هم بریزد.

کایسدو در زمستان گذشته نیز در مسیر شمال لندن قرار داشت اما برایتون جلوی انتقالش را گرفت و این بازیکن را حداقل تا پایان فصل حفظ کرد. یونایتد به تقویت در پست های مختلفی نیاز دارد اما اولویت تن هاگ روی خرید در میانه زمین است.  یونایتد در تابستان گذشته برای خرید فرنکی دی یونگ تلاش کرد اما تلاش های آنها موفقیت آمیز نبود. اسکات مک تامینی و فرد در سالهای اخیر دخط هافبک یونایتد حضور داشتند اما تن هاگ به دنبال گزینه های نام دار تری است. 

4125