خشم برایتون از پنج اشتباه بزرگ داور در مقابل تاتنهام

خشم برایتون از پنج اشتباه بزرگ داور در مقابل تاتنهام

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه برایتون از مقامات کمیته داوران فوتبال انگلیس در مورد پنج تصمیم جنجالی در بازی روز شنبه این تیم مقابل تاتنهام توضیح خواسته است.

به گزارش فوتبالی، تاتنهام پیروزی نزدیکی را مقابل برایتون با نتیجه دو بر یک کسب کرد. این بازی برای هر دو تیم در مسیر کسب سهمیه اروپایی خیلی مهم بود. برایتون در صورت کسب پیروزی، در فاصله یک امتیازی تاتنهام در رتبه پنجم قرار می گرفت اما تیم میزبان با نتیجه دو بر یک پیروز شد و اختلافش با برایتون را به هفت امتیاز رساند. شوت سون هیونگ مین باعث شد تا تاتنهام به گل برسد، دانک کار را به تساوی کشاند و هری کین گل پیروزی بخش را برای تاتنهامی ها ثبت کرد.

برایتونی ها اما معتقد هستند که تصمیم های اشتباه داوری دلیل شکست آنها در این بازی حساس بوده است. در حقیقت دو گل تیم ده زربی به علت آفساید مردود شد و خطای مشکوک پیر امریل هویبیرگ در محوطه جریمه روی کارو میتوما هم گرفته نشد. 

استوارت آتول داور بازی حکم به ادامه بازی داد و در نهایت داور ویدیویی نیز مداخله ای نکرد. سیمون استون خبرنگار بی بی سی اسپورت گزارش داده است که هاوارد وب رییس کمیته داوران فوتبال انگلیس شخصا با برایتون تماس گرفته و به خاطر این اشتباه عذرخواهی کرده و گفته که باید پنالتی به سود آنها گرفته می شد. 

برایتون اما به صحنه های جنجالی دیگری نیز اعتراض دارد. توضیح ارائه شده در مورد اخراج ده زربی سرمربی برایتون در نیمه دوم نیز آنها را راضی نکرده است. 

4125