مشخص شدن پاسخ بنزما به پیشنهاد عربستانی‌ها

مشخص شدن پاسخ بنزما به پیشنهاد عربستانی‌ها

پایگاه خبری فوتبالی - عربستانی ها پس از کریستیانو رونالدو سخت در تلاش هستند تا ستارگان جدیدی را به فوتبال کشورشان جذب کنند و در ماه های اخیر مذاکرات زیادی را با بازیکنان مختلف داشته اند.

به گزارش فوتبالی، یکی از این نفرات کریم بنزما برنده توپ طلای 2022 است که با توجه به اتمام قراردادش با رئال مادرید در تابستان، شایعات زیادی در موردش وجود داشت اما حالا مارکا گزارش داده است که مهاجم رئال مادرید به عربستانی ها پاسخ منفی داده است چرا که می خواهد یک سال دیگر در برنابئو بماند.

در حقیقت بنزما تصمیم قطعی خود را برای ماندن در رئال مادرید تا سال 2024 گرفته است. این بازیکن در سن 35 سالگی همچنان سرحال است و پس از هت تریک در نیوکمپ به رکورد 25 گل در این فصل رسیده است. او تنها بازیکن تاریخ رئال مادرید است که در حداقل یازده فصل بیش از 20 گل به ثمر رسانده است.

بنزما در حال حاضر دومین گلزن برتر تاریخ رئال مادرید است و با 24 جام دومین بازیکن پرافتخار تاریخ باشگاه به شمار می رود که فقط یک جام تا نفر اول یعنی مارسلو فاصله دارد.

عربستانی ها به بنزما پیشنهاد داده اند که آکادمی فوتبال با اسم و تصویر او را تشکیل بدهند که کریم در حال بررسی این گزینه است اما پیشنهاد حضور در لیگ عربستان را حداقل تا سال 2024 رد کرده است.

4125