واکنش سرمربی پی‌اس‌جی به توهین هواداران نیس به مادرش

واکنش سرمربی پی‌اس‌جی به توهین هواداران نیس به مادرش

پایگاه خبری فوتبالی - هر چند که پی اس جی در مقابل نیس به پیروزی رسید اما کریستوف گالتیه سرمربی تیم پاریسی به خاطر جو سنگین بازی، شب آرامی را نداشت.

به گزارش فوتبالی، گالتیه در کنفرانس مطبوعاتی وقتی که با سوالی در مورد پارچه نوشته ها و شعارهای هواداران تیم سابقش علیه خود مواجه شد، گفت:"پارچه نوشته را دیدید؟ اگر این کار را با خودتان می کردند، چه کار می کردید؟ چرا عصبانی بودم؟ خودتان دیدید چه نوشتند؟ خواندید که چه نوشتند؟ مادرم 83 ساله است و به تازگی سرطان را شکست داده است. فقط همین. همین آدم هایی که روی سکوها فحش می دهند، به خاطر من در فصل گذشته بود که امسال توانستند بازیهای جام باشگاه های اروپا را در ورزشگاهشان ببینند. مهم نیست که برخی چه فکری می کنند اما به خاطر تلاش من در فصل گذشته بود که بازیهای جام باشگاه های اروپا در نیس برگزار شد."

پارچه نوشته توهین آمیز خطاب به مادر گالتیه این مربی را عصبانی کرد و او در پایان بازی به سوی هواداران افراطی حریف رفت و به آنها لایک نشان داد که خیلی ها حرکتش را تحریک آمیز دانستند. وی در مورد خوشحالی خود با کنایه به هواداران حریف گفت:"می خواستیم به خاطر استقبال شگفت انگیزی که از من داشتند، تشکر کنم."

کمیته انضباطی فوتبال فرانسه قصد بررسی رفتارهای هواداران نیس را دارد که باید دید که جریمه نقدی برایشان در نظر گرفته می شود یا با محرومیت از حضور در ورزشگاه مواجه می شوند.

4125