فوتبال افغانستان از تورمنمت جنوب‌آسیا به آسیای‌مرکزی کوچ می‌کند

فوتبال افغانستان از تورمنمت جنوب‌آسیا به آسیای‌مرکزی کوچ می‌کند

همه دست به دست هم داده‌اند تا دست افغانستان پیش از خداحافظی اول به نشانه قهرمان بالا رود و سپس خداحافظی از این تورنمت برای همیشه.

به گزارش خبرنگار سایت افغانستان خبرگزاری فارس، تیم ملی فوتبال افغانستان امسال باید بعد از پایان مسابقات جنوب آسیا دست بالا کند و به نشانه خداحافظی از این منطقه یعنی جنوب آسیا به سمت منطقه‌ای کوچ کند که به نام کشورهای آسیای مرکزی یاد می‌شود و بزرگانی مانند ایران و ازبکستان در این مسابقات شرکت خواهند کرد.

اما حالا آهسته آهسته دیده می‌شود که همه دست به دست هم داده‌اند تا دست افغانستان پیش از خداحافظی اول به نشانه قهرمان بالا شود و سپس خداحافظی از این تورنمت برای همیشه.

حالا افغانستان سریلانکایی را که به نیمه نهایی صعود کرده بود با نتیجه‌ای خیره کننده یعنی 5 بر 0 شکست داده است تا قدرت خود را در این رقابت‌ها به رخ همگان بکشد.

تیم ملی فوتبال افغانستان اخیراً با بکارگیری راه‌های مثبت و جدید و تغییر دادن کادر فنی و مدیریت تیم نشان داد که نمی‌خواهد این جام را به سادگی از دست دهد.

سرمربی تیم ملی فوتبال افغانستان با بکارگیری روش‌های موثر و حرفه‌ای و با تغییر بازیکنان در هر بازی و نتایج خوب و درخشان نشان داده که می‌تواند به خوبی در مقابل حریفان خود ایستادگی کند و نتیجه مطلوب و دلخواه خود را بدست آورد.

فدراسیون فوتبال افغانستان در سایت خود نوشت: تیم ملی فوتبال افغانستان توانسته یکی از مهمترین بخش‌هایی که در آن همیشه به مشکل بر می‌خورده(خط حمله) را به خوبی حل کند.

اما حالا افغانستان بیش از 43 درصد از کل گل‌های این مسابقات را به ثمر رسانیده و نشان داده که حتی کمترین ضعفی را در خود جا نداده و همه چیز را آماده ساخته تا یک بار دیگر و برای آخرین بار در تاریخ این مسابقات افغانستان قهرمان شود و با این مسابقات خداحافظی کند.

/