قابی دیدنی از شوت راه دور و سه امتیازی دلیخت

قابی دیدنی از شوت راه دور و سه امتیازی دلیخت

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته بیست و هفتم از رقابت های بوندسلیگای آلمان، بایرن مونیخ و فرایبورگ در ورزشگاه خانگی تیم فرایبورگ به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی بایرن مونیخ موفق شد با نتیجه یک بر صفر به پیروزی برسد و به صدرنشینی خود در بوندسلیگای آلمان ادامه دهد.

به گزارش فوتبالی، بایرن مونیخ با هدایت توخل به دنبال قهرمانی در این فصل از لیگ آلمان است و بروسیا دورتموند در تعقیب تیم توخل است و به این ترتیب بایرن مونیخ فعلا جایی برای لغزش ندارد.

تک گل پیروزی بخش بایرن مونیخ مقابل فرایبورگ را ماتیس دلیخت در دقیقه 52 روی یک شوت دیدنی از پشت محوطه جریمه به ثمر رساند. شوت او مانند پرتاب های سه امتیازی دنیای بسکتبال، سه امتیاز بازی را برای بایرن مونیخ به دنبال داشت. با توجه به این که دلیخت یک مدافع است، زدن چنین گل هایی توجه بیشتری را سمت او جلب می کند. دلیخت نشان داد که توانایی شوتزنی بالایی دارد. این بازیکن در حال حاضر 23 ساله است و در تابستان قبلی از یوونتوس به بایرن مونیخ پیوست و در حال حاضر به مدافع ثابت باواریایی ها تبدیل شده است. او یک مدافع آینده دار است که به نظر می رسد تا سال ها نامش در فوتبال اروپا مطرح باشد.

تماشای گل دیدنی دلیخت به فرایبورگ با شوت از پشت محوطه جریمه

1470