شکست خانگی رئال مادرید پیش از تقابل با چلسی

شکست خانگی رئال مادرید پیش از تقابل با چلسی

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته بیست و هشتم از رقابت های لالیگای اسپانیا، رئال مادرید و ویارئال در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی ویارئال موفق شد با نتیجه سه بر دو به پیروزی برسد و شاگردان آنچلوتی یک بار دیگر طعم شکست را در رقابت های لالیگا چشیدند.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید که در نیوکمپ موفق شده بود با نتیجه 4 بر 0 بارسلونا را شکست دهد و عملکرد بسیار خوبی داشت، اکنون در رقابت های لالیگا اصلا نتوانست بازی خوبی به خصوص در فاز دفاعی از خودش ارائه دهد و سه بار دروازه اش باز شد. تیم آنچلوتی باید چهارشنبه به مصاف چلسی برود و در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو میزبان شاگردان فرانک لمپارد در دور رفت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا باشد و اکنون پیش از رویارویی با چلسی طعم شکست را چشید.

گل های ویارئال را در این بازی ساموئل چوکوئزه ( دو بار ) و خوزه لوییس مورالس به ثمر رساندند. گل های رئال مادرید را هم پائو تورس ( گل به خودی ) و وینیسیوس جونیور به ثمر رساندند.

اگر بارسلونا بازی خود مقابل ژیرونا را ببرد، اختلاف رئال مادرید و بارسلونا به عدد 15 می رسد و به این ترتیب لالیگا دیگر برای رئال مادرید تمام شده است.

خلاصه بازی رئال مادرید 2-3 ویارئال

1470