شکست سنگین الهلال در شهرآورد ریاض!

شکست سنگین الهلال در شهرآورد ریاض!

پایگاه خبری فوتبالی- تیم الشباب عربستان در هفته بیست و دوم لیگ حرفه ای عربستان برد ارزشمند ۳ بر صفر مقابل الهلال عربستان را جشن گرفت. 

به گزارش فوتبالی، شهرآورد تیم های الشباب و الهلال در ورزشگاه امیر فیصل بن فهد در حالی انجام شد که تیم الشباب از سال ۲۰۱۴ هیچگاه برابر الهلال برنده نشده بود و در جدول هم به پیروزی در این بازی برای سبقت گرفتن از رقیب همشهری آبی پوش نیاز داشت.

 این بازی حساس در نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید اما در حالیکه ۱٠ دقیقه از شروع نیمه دوم گذشته بود، "حسین المصور القحطانی" دروازه "عبدالله المعیوف" را بازکرد.

الهلال که از گل خورده شوکه شده بود تلاش کرد بازی را به تساوی بکشاند اما "کریستین گوانکا" بازیکن ۳۰ ساله آژانتینی در دقیقه ۶۸ با استفاده از ناهماهمگی مدافعان الهلال گل دوم را به ثمررساند. 

در دقیقه ۷۶ بازی "گوستاوو کوئلار" بازیکن کلمبیایی الهلال با درگیر شدن با مدافع الشباب کارت قرمز گرفت و از بازی اخراج شد تا مشکلات الهلال دوچندان شود. 

تیم الهلال که در بازی جمعه شب ناهماهنگ و پراشتباه نشان داد، در دقیقه ۹۷ توسط "هتان باهبری" دروازه خود را بازشده دید تا شکست سنگین ۳ بر صفر را در این مسابقه مهم متحمل شود. 

الهلال در حالی این بازی را با شکست پشت سرگذاشت که باید کم کم خود را برای روز نهم اردیبهشت و بازی رفت مرحله نهایی لیگ قهرمانان باشگاههای آسیا مقابل اوراوارد دیاموندز ژاپن آماده کند و سپس روز ۱۶ اردیبهشت درسایتاما بازی برگشت را برگزارکند. البته "آبی ها" قبل از جدال با حریف ژاپنی یک بازی مهم در لیگ برابر النصر را پیش رو خواهد داشت که ۲۹ فروردین برگزار می شود.

در سوی مقابل الشباب با برد روحیه بخش مقابل الهلال با ۴۷ امتیار در مکان سوم جدول قرار گرفت. الهلال هم با ۴۵ امتیاز تیم چهارم جدول است. 

تیم های الاتحاد با ۵۳ و النصر با ۵۲ امتیاز هم رقابت نزدیکی را در رتبه های اول و دوم جدول لیگ حرفه ای عربستان  تجربه می کنند.

هفته بیست و سوم این مسابقات طی روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه پیش رو برگزار می شود. 

۱۹۷۹