امیدواری تن هاگ به ستاره فرانسوی منچستریونایتد بعد از مصدومیت رشفورد

امیدواری تن هاگ به ستاره فرانسوی منچستریونایتد بعد از مصدومیت رشفورد

پایگاه خبری فوتبالی - اریک تن هاگ سرمربی هلندی منچستریونایتد هنوز به آنتونی مارسیال ایمان دارد و معتقد است که این ستاره فرانسوی، می‌تواند جای خالی رشفورد را پر کند.

به گزارش فوتبالی، بعد از ظهر امروز، شیاطین سرخ از چهارچوب هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس میزبان اورتون بودند و توانستند با گل‌های اسکات مک‌تومینای و آنتونی مارسیال به برد 2-0 برسند. این هفدهمین پیروزی منچستریونایتد در این فصل بود. یکی از نکات این بازی، مصدومیت مارکوس رشفورد بود و حالا اریک تن هاگ امیدوار است که مارسیال در غیاب رشفورد به گلزنی ادامه دهد.

به نقل از سایت گل، تن هاگ بعد از پیروزی 2-0 گفت: "من نگران نیستم، چون مارسیال وقتی آماده باشد، به تیم کمک می کند و گل می زند. هر وقت در زمین بوده، تفاوت را رقم زده است. دیدید که مارسیال در مقابل منچسترسیتی و لیورپول چه عملکردی داشت. او فقط باید سالم بماند و سپس یک تهدید بزرگ برای حریفان به شمار خواهد رفت. او می تواند در این مقطع مهم فصل، کمک شایانی به منچستریونایتد بکند."

مارسیال در این فصل فقط 12 بار برای شیاطین سرخ به میدان رفته و تنها 6 بار از ابتدا در ترکیب اصلی قرار گرفته است. او تقریباً 4 ماه به خاطر مصدومیت از ناحیه شانه، ساق پا و کمر از میادین به دور بود.

4416