صحبت‌های لمپارد بعد از شکست چلسی

صحبت‌های لمپارد بعد از شکست چلسی

پایگاه خبری فوتبالی - فرانک لمپارد سرمربی چلسی معتقد است که بازیکنانش از کمبود اعتماد به نفس در بازی با ولورهمپتون رنج می‌بردند.

به گزارش فوتبالی، در ادامه هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس، تیم‌های ولورهمپتون و چلسی در استادیوم مولینکس مقابل هم صف آرایی کردند. این اولین بازی لمپارد به عنوان سرمربی موقت روی نیمکت چلسی بود که در نهایت با شکست یک بر صفر آبی‌های لندن همراه شد. 

لمپارد بعد از پایان بازی گفت: "فکر کنم در نیمه اول، 70% توان خود را به نمایش گذاشتیم، اما ناگهان، هافبک ولورهمپتون یک موشک زیبا به سمت دروازه ما زد. بازی می‌توانست با نتیجه مساوی به پایان برسد. در نیمه دوم انرژی بیشتری داشتیم و موقعیت‌های خطرناکی خلق کردیم. البته یک الی دو روز است که در چلسی شروع به کار کرده‌ام و باید بفهمم که طرز فکر بازیکنانم چیست."

"تغییرات زیادی در تیم اعمال شده، اما این یک بهانه نیست. شرایط باید بهتر شوند. ما باید ذهنیت تیم را تغییر دهیم. باید به بردن عادت کنیم. به وولوز بابت بازی امروز تبریک می‌گویم، آن‌ها فیزیکی بازی کردند و برای پیروزی تلاش کردند. ما باید تلاش کنیم و به این باخت واکنش نشان دهیم. شاید بازیکنانم احساس می‌کنند که نمی توانند گل بزنند. باید این مشکلات را از بین ببریم."

4416