پیروزی مهم دورتموند و حفظ فاصله با بایرن مونیخ

پیروزی مهم دورتموند و حفظ فاصله با بایرن مونیخ

پایگاه خبری فوتبالی - بروسیا دورتموند در دیدار خانگی مقابل یونیون برلین با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسید تا فاصله‌اش را با بایرن مونیخ حفظ کرده باشد. 

به گزارش فوتبالی، در ادامه هفته بیست و هفتم رقابت‌های بوندس لیگا، تیم‌های بروسیا دورتموند و یونیون برلین از ساعت 17 در استادیوم سیگنال ایدونا پارک مقابل هم صف آرایی کردند. دو تیم در حالی پا به میدان می‌گذاشتند که از شانس قهرمانی برخوردار بودند و دوست نداشتند تا فاصله‌شان با بایرن مونیخ صدرنشین بیشتر شود. دورتموند با 53 امتیاز در رده دوم و یونیون برلین با 51 امتیاز در جایگاه سوم قرار داشتند، در حالی که بایرن مونیخ 55 امتیاز داشت. 

در نیمه اول، دو تیم بازی را آرام و محتاطانه شروع کردند، اما دورتموند رفته رفته نبض بازی را در اختیار گرفت و موج حملاتش را آغاز کرد. در دقیقه 28 دنیل مالن با پاس رافائل گریرو، گل اول را برای دورتموند به ثمر رساند تا زنبورها در نیمه اول، برنده به رختکن بروند.

در نیمه دوم، یونیون برلین در دقیقه 61 توسط کوین بهرانز بازی را به تساوی کشاند. بعد از این گل، دورتموند شدت حملاتش را بیشتر کرد و در دقیقه 79، یوسوفا موکوکو گل پیروزی بخش زنبورها را به ثمر رساند تا در نهایت دورتموند با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسد.

4416