ستاره هلندی، بمب تابستانی بارسلونا؟

ستاره هلندی، بمب تابستانی بارسلونا؟

پایگاه خبری فوتبالی - ژاوی سیمونز یکی از خبرسازترین بازیکنان آکادمی بارسلونا در سالهای اخیر بوده است که در ده سالگی وارد آکادمی تیم کاتالان شد و در شانزده سالگی به صورت رایگان راهی پی اس جی شد.

به گزارش فوتبالی، سیمونز از عملکردش در پاریس و نیمکت نشینی راضی نبود و به همین خاطر در نوزده سالگی راهی ایندهوون شد و با تیم هلندی تا 2027 قرارداد بست. ژاوی در فصل جاری در کشورش بهترین عملکرد ممکن را ارائه داده است و توانسته در ترکیب آیندهوون بدرخشد.

نیستلروی سرمربی َآیندهوون به سیمونز آزادی عمل داده تا در نقش هافبک هجومی و مهاجم کاذب بازی کند. سیمونز زیر نظر فن خال به جام جهانی رفت و رونالد کومان نیز روی او حساب می کند. به نظر می رسد که جدایی از پی اس جی تصمیم هوشمندانه ای برای او بود چرا که حالا می تواند در ترکیب آیندهوون بدرخشد.

حالا موندودپورتیوو گزارش داده است که هم پی اس جی و هم بارسلونا به دنبال بازگرداندن سیمونز هستند. جوردی کرویف مشاور ورزشی بارسلونا به شدت در تلاش است تا این بازیکن را به خدمت بگیرد.  ژاوی در این فصل سیزده گل زده و برای آقای گل لیگ هلند با آناستاسیوس دویکاس یونانی از اوترخت رقابت می کند که 14 گل زده است. از طرفی سیمونز شش پاس گل هم در لیگ هلند داده و در سوپرجام و جام حذفی هلند و لیگ اروپا نیز گلزنی کرده تا آمار عالی 16 گل و هشت پاس گل را داشته باشد.  قیمت سیمونز حدود 30 میلیون یورو تخمین زده می شود که دستمزد قابل توجهی دریافت می کند.

4125