سود غیرمنتظره‌ای که بازیکن مازاد به بارسلونا رساند

سود غیرمنتظره‌ای که بازیکن مازاد به بارسلونا رساند

پایگاه خبری فوتبالی - ساموئل اومتیتی در این فصل توانسته دوران فوتبال خود را نجات بدهد.

به گزارش فوتبالی، این بازیکن در سن 29 سالگی نقش مهمی در تیم دارد و در حال حاضر هم در تیم لچه در فوتبال ایتالیا می درخشد. حضور وی در بازی اخیر لچه باعث شد تا به رکورد پانزده بازی برسد و حالا تیم ایتالیایی بر اساس قرارداد باید مبلغ  نیم میلیون یورو را به حساب بارسلونا واریز کند. در حقیقت اومتیتی قرضی از بارسلونا به لچه رفته اما بندهایی در قراردادش وجود دارد که می تواند مبلغ انتقالش را افزایش بدهد.

این بازیکن فرانسوی پانزدهمین حضور فیکس خود را در ترکیب لچه داشت و حالا تیم ایتالیایی باید نیم میلیون یورو را به حساب کاتالان ها واریز کند. مشکلات مالی بارسا باعث می شود که حتی این مبلغ به ظاهر ناچیز هم برای آنها گره گشا باشد.

اومتیتی شروع خوبی در لچه نداشت اما به تدریج اعتماد مربی را جلب کرد که در شانزده بازی در لچه حضور داشته است آن هم در حالی که در شش بازی اولش کلا نیمکت نشین بود. 

عملکرد خوب مدافع فرانسوی باعث شده تا باشگاه های بزرگ به فکر خریدنش باشند و اینتر در حال حاضر به خرید اومتیتی در فصل آینده به عنوان جایگزین اشکرینیار فکر می کند. اومتیتی هنوز با بارسا قرارداد دارد و کاتالان ها همچنان می توانند به درآمدزایی از او امید داشته باشند.

4125