جنون کواراتسخلیا در ناپولی: نوزادی که «خویچا» نامیده شد!

جنون کواراتسخلیا در ناپولی: نوزادی که «خویچا» نامیده شد!

Date: 9/4/2023

نوشته شده توسط : حامد فلاح
By : Hamed Fallah

پایگاه خبری فوتبالی - خویچا کواراتسخلیا ستاره گرجستانی به مرد محبوب جنوب ایتالیا تبدیل شده است به شکلی که اسم او برای کودکان نوزاد شهر ناپولی انتخاب می شود!

به گزارش فوتبالی، ستاره ناپولی که به تازگی برای تمدید قرارداد به توافق رسیده، این بار به خاطر مسئله ای در خارج از زمین فوتبال خبرساز شده است. در حقیقت یک نوزاد در ناپولی به تازگی توسط والدینش "خویچا" نامیده شده است. ستاره گرجستانی باعث شده تا والدین این بچه نام او را برای پسرشان انتخاب کنند.

جالب این است که پدر این بچه که خودش هم از کودکی طرفدار ناپولی بوده، "آرماندو" نام دارد تا به دیگو آرماندو مارادونا ادای احترام کند. پدر این نوزاد در گفتگو با اسپازیو ناپولی بیان کرد:" من هوادار دوآتشه ناپولی هستم و همان طور که از اسم من مشخص است، پدرم هم هوادار ناپولی بوده است. در سال 1986 منتولد شدم و والدینم اسم من را از نام مارادونا برداشتند."

آرماندو می گوید که فصل درخشان ناپولی باعث شده تا اسم خویچا را برای پسرش انتخاب کند. وی افزود:" اگر ناپولی چنین فصل شگفت انگیزی نداشت، نام "دنیله" را برای پسرم انتخاب می کردم.  رویای کوچک من این است که خود کواراتسخلیا را از نزدیک ببینم. قطعا فوق العاده است که او را ببینم و البته ناپولی قهرمان لیگ ایتالیا شود. "

4125