ستاره میلان در راه چلسی؟

ستاره میلان در راه چلسی؟

پایگاه خبری فوتبالی - فردریک ماسارا مدیر میلان درباره انتقال احتمالی رافائل لیائو ستاره پرتغالی این تیم به چلسی در پایان فصل سخن گفت.

به گزارش فوتبالی، رافائل لیائو یکی از ستاره‌های جوانی است که توجه باشگاه‌های بزرگ اروپایی را به خود جلب کرده. او در فصل گذشته، یکی از ارکان اصلی میلان در قهرمانی سری آ بود و از آن زمان به بعد، همیشه صحبت از خروجش از سن سیرو به گوش می رسید. قرارداد لیائو در تابستان 2024 به پایان می رسد و هنوز خبری از تمدید قرارداد نیست. اگرچه وکیل لیائو ادعا کرده که این ستاره پرتغالی از بازی کردن در میلان بسیار خوشحال است، اما چند وقت پیش رسانه‌ها ادعا کردند که مذاکرات تمدید قرارداد لیائو به بن بست رسیده و حالا از چلسی به عنوان جدی‎‌ترین مشتری این بازیکن نام برده می‌شود. 

به نقل از سایت گل، فردریک ماسارا به اسکای ایتالیا گفت: "برای تمدید قرارداد باید یک پروسه را طی کنید و در این پروسه به چند مانع برمی‌خورید، اما ما با اعتماد به نفس پای میز مذاکره نشسته‌ایم و امیدواریم بتوانیم تا پایان فصل، یک راه حل پیدا کنیم. درصد ساختن همیشه سخت است. نمی توان گفت 50-50 هستیم، اما بعضی وقت‌ها به تمدید قرارداد نزدیک می شویم و بعضی وقت‌ها دور.باید راه حل مناسبی پیدا کنیم."

4416