خبر خوب آنچلوتی درباره وضعیت قرارداد 3 ستاره رئال مادرید

خبر خوب آنچلوتی درباره وضعیت قرارداد 3 ستاره رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - کارلو آنچلوتی سرمربی ایتالیایی مدعی است که کریم بنزما، لوکا مودریچ و تونی کروس فصل بعد نیز در رئال مادرید بازی خواهند کرد و هواداران نگران وضعیت این 3 ستاره نباشند.

به گزارش فوتبالی، قراردادهای تونی کروس، کریم بنزما و لوکا مودریچ با کهکشانی‌ها در پایان فصل 2022-23 به اتمام می رسند و هنوز خبری از تمدید قرارداد این 3 ستاره  به گوش نرسیده. با توجه به نزدیکی به پایان فصل، هر روز شایعات پیرامون این 3 ستاره بیشتر می شود، اما آنچلوتی اصلاً نگرانی بابت مودریچ، کروس و بنزما ندارد. 

به نقل از سایت گل، رئال مادرید امشب از ساعت 22:30 به وقت تهران، از چهارچوب هفته بیست و هشتم لالیگا در استادیوم سانتیاگو برنابئو، میزبان ویارئال است و کارلو آنچلوتی درباره این 3 نفر گفت: "هنوز در حال حرف زدن هستند. من بنزما، کروس و مودریچ را همانند همیشه می‌بینم. شما باید براساس عملکردشان آن‌ها را مورد ارزیابی قرار دهید، نه براساس سن و سال. شاید آن‌ها فیزیک بدنی بازیکنان جوان‌تر را نداشته باشند، اما شما نمی توانید این فیزیک بدنی را از سوپرمارکت خریداری کنید. به هرحال فکر می کنم هر سه نفر به کار خود در رئال مادرید ادامه خواهند داد، اما روزی که دیگر اینجا نباشند، شما باید به دنبال جانشین مناسب بگردید. ما بازیکنان جوان زیادی در آکادمی و حتی روی نیمکت داریم، اما مطمئنم که عملکرد و بازی آن‌ها با کروس و مودریچ متفاوت خواهد بود."

4416