داغ شدن کورس سهمیه سری‌آ/ میلان هم نبرد

داغ شدن کورس سهمیه سری‌آ/ میلان هم نبرد

پایگاه خبری فوتبالی - میلان در یک دیدار خانگی با امپولی، با تساوی بدون گل متوقف شد تا شانس تثبیت جایگاه سومی را از دست بدهد و حالا کورس سهمیه لیگ قهرمانان در سری آ، داغ است. 

به گزارش فوتبالی، در ادامه هفته بیست و نهم سری آ ایتالیا، تیم‌های میلان و امپولی از ساعت 22:30 به وقت تهران در استادیوم سن سیرو مقابل هم صف آرایی کردند. دو تیم در حالی پا به میدان می‌گذاشتند که میلان با 51 امتیاز در رده سوم و امپولی با 32 امتیاز در جایگاه چهاردهم قرار داشتند. میلان در پنج بازی گذشته خود در تمامی رقابت‌ها فقط یک بار توانسته پیروز شود که البته آن برد، مقابل ناپولی آن‌ هم در ورزشگاه دیگو آرماندو مارادونا با نتیجه چهار بر صفر به دست آمد تا امید روسونری را برای موفقیت در لیگ قهرمانان اروپا بیشتر کند. روز چهارشنبه نیز شاگردان استفانو پیولی باید از چهارچوب مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف ناپولی برود.

در نیمه اول شاهد بازی سرد و کسل کننده‌ای بودیم. مالکیت توپ کاملاً در اختیار میزبان بود، اما میلان توانایی کافی برای خلق موقعیت درست و حسابی روی دروازه امپولی را نداشت.

در نیمه دوم پیولی به تدریج، بازیکنان خط حمله خود را کاملاً تغییر داد، اما این تعویض‌ها نیز ثمری نداشتند تا این دیدار در نهایت با نتیجه صفر بر صفر به پایان برسد. میلان البته در دقیقه 90 توسط ژیرو به گل رسید، اما VAR به خاطر خطا، گل را مردود اعلام کرد.

4416