سه کامبک رئال مادرید در این فصل از کوپا دل ری

سه کامبک رئال مادرید در این فصل از کوپا دل ری

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید موفق شد با شکست بارسلونا در مرحله نیمه نهایی رقابت های جام حذفی اسپانیا موسوم به کوپا دل ری، راهی فینال شود و به این ترتیب شاگردان کارلو آنچلوتی در فینال رقابت های کوپا دل ری باید به مصاف اوساسونا بروند.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید در دو فصل اخیر به خوبی نشان داده است که تیم کامبک ها است. رئال مادرید در این فصل از رقابت های کوپا دل ری سه کامبک زده است تا بتواند به فینال رقابت ها برسد.

کامبک اول رئال مادرید در مرحله یک شانزدهم نهایی مقابل ویارئال بود؛ جایی که رئال مادرید در نیمه اول بازی با نتیجه دو بر صفر مقابل ویارئال شکست خورد و در نیمه دوم موفق شد سه گل به ثمر برساند و در نهایت بازی را با نتیجه سه بر دو ببرد.

کامبک بعدی رئال مادرید در مرحله یک چهارم نهایی بود؛ جایی که رئال مادرید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف اتلتیکو مادرید رفت. اتلتیکو مادرید در آن بازی در ابتدا یک گل به رئال مادرید در نیمه اول زد اما در ادامه کار رئال مادرید موفق شد بازی را مساوی کند و به وقت های اضافه بکشاند و در نهایت با نتیجه سه بر یک به پیروزی برسد.

کامبک سوم رئال مادرید هم مقابل بارسلونا بود. رئال مادرید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو با نتیجه یک بر صفر مقابل بارسلونا شکست خورد و در بازی برگشت موفق شد با نتیجه 4 بر 0 بارسلونا را در نیوکمپ شکست دهد و به فینال برسد.

1471