ستاره آرژانتینی منچستریونایتد: باید سهمیه لیگ قهرمانان را کسب کنیم

ستاره آرژانتینی منچستریونایتد: باید سهمیه لیگ قهرمانان را کسب کنیم

پایگاه خبری فوتبالی - لیساندرو مارتینز ستاره آرژانتینی معتقد است که برد یک بر صفر منچستریونایتد مقابل برنتفورد برای آن‌ها بسیار مهم و حیاتی بوده است. 

به گزارش فوتبالی، چهارشنبه شب، تیم‌های منچستریونایتد و برنتفورد از رقابت‌های لیگ برتر انگلیس در استادیوم الدترافورد مقابل هم صف آرایی کردند. پیش از آغاز این بازی، شیاطین سرخ به خاطر عملکرد سینوسی پس از قهرمانی در رقابت‌های جام اتحادیه، از کورس سهمیه لیگ قهرمانان عقب افتاده بودند، اما حالا با برد 1-0 در برابر برنتفورد، توانستند به جمع چهار تیم برتر بازگردند. در حال حاضر، یونایتد با یک بازی کمتر نسبت به تاتنهام، با 3 امتیاز اختلاف، در رده چهارم قرار دارد و البته هم امتیاز با نیوکاسل رده سومی است. 

به نقل از منچسترایونینگ نیوز، مارتینز 25 ساله گفت: "برد برابر برنتفورد برای ما خیلی حیاتی بود. 3 امتیاز مهمی کسب کردیم. می خواهیم بالای جدول باشیم، مخصوصاً سهمیه لیگ قهرمانان را کسب کنیم. این هدف اصلی ماست. نباید به دیگر حریفان فکر کنیم. من واقعاً از واکنش تیم خوشم آمد. بازیکنان خیلی خوب تلاش کردند. بعد از پیروزی، همگی احساس خوبی داشتیم. حالا باید به فکر بازی با اورتون باشیم و کار زیادی برای انجام دادن داریم."

"بازیکنان باید برای لوگوی باشگاه منچستریونایتد بجنگند و از هیچ تلاشی، دریغ نکنند."

4416