نامه مدیر بارسلونا به یوفا و فیفا از ترس محرومیت

نامه مدیر بارسلونا به یوفا و فیفا از ترس محرومیت

پایگاه خبری فوتبالی - خوان لاپورتا مدیر بارسلونا به یوفا و فیفا نامه زد و از آنها خواست که در مورد پرونده نگریرا صبر پیشه کنند.

به گزارش فوتبالی، رادیو کاتالونیا گزارش داده است که مدیر بارسلونا به هر دو سازمان نامه نوشته است و از انها خواسته است که پیش از آن که هر گونه اقدامی علیه باشگاه کاتالان داشته باشند، صبر به خرج بدهند و با عجله تصمیم نگیرند. لاپورتا در این نامه از هر دو سازمان خواسته است که در ابتدا منتظر اعلام حکم دادگاه باشند و بعد از آن در مورد باشگاه آبی و اناری اقدام کنند. لاپورتا از الکساندر چفرین و جیانی اینفانتینو خواسته است که به بارسلونا فرصت بدهند تا در روند قضایی از خودش دفاع کند. این در حالیست که چفرین اخیرا گفته بود که پرونده نگریرا خیلی سنگین است و به بارسا هشدار داده بود که جریمه سنگینی در انتظارشان خواهد بود. لاپورتا در این نامه اعلام کرده است که بارسلونا در نظر دارد که به زودی از خودش دفاع کند و همه چیز را توضیح بدهد، اتفاقی که تا کنون رخ نداده است. در حقیقت لاپورتا و بارسلونا حدود دو ماه است که وعده می دهند که حقیقت را در مورد پرونده نگریرا بگویند اما هنوز که هنوزه خبری از آنها نیست.

یوفا به صورت جدی به محروم کردن بارسلونا از لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده فکر می کند و به نظر می رسد که نامه لاپورتا نیز به علت ترس از همین موضوع بوده است.

4125