شایعه روز؛ آرسنال به دنبال جایگزین آرتتا

شایعه روز؛ آرسنال به دنبال جایگزین آرتتا

پایگاه خبری فوتبالی - در صورتی که کارلو آنچلوتی مربی ایتالیایی در پایان فصل از رئال مادرید جدا شود و به ارسنال برود، میکل آرتتا می تواند یکی از گزینه های جانشینی او باشد.

به گزارش فوتبالی، مربی اسپانیایی در آرسنال بسیار محبوب است و عملکرد درخشانی داشته اما میرر گزارش داده است که مدیران آرسنال نمی خواهند در صورت جدایی وی، شگفت زده شوند و به همین خاطر گزینه های جانشینی وی را زیر نظر دارند.

میرر مدعی است که مدیران آرسنال به دنبال گزینه های جانشینی میکل آرتتا هستند و یکی از این گزینه ها روبرتو ده زربی سرمربی برایتون است که فصل درخشانی در تیم انگلیسی داشته است. برایتون یکی از پدیده های فصل لیگ انگلیس بوده و عملکرد خوب ده زربی از چشم آرسنال و سایر باشگاه های بزرگ لیگ انگلیس دور نمانده است.

روبرتو ده زربی 43 ساله در دوران فوتبالش در آکامی لان حضور داشته و تجربه بازی در ناپولی را دارد اما به عنوان بازیکن هرگز موفق نبوده است. او به عنوان مربی در تیم های ایتالیایی نظیر پالمو  و ساسولو کار کرده و با شاختار دونتسک تجربه حضور در لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورده است. ده زربی حتی با تیم اوکراینی در فصل 22-2021 در لیگ قهرمانان اروپا تجربه رویارویی با رئال مادرید را داشته است.

4125