خشمگین شدن بازیکنان بارسلونا از دست وینیسیوس

خشمگین شدن بازیکنان بارسلونا از دست وینیسیوس

پایگاه خبری فوتبالی - اسپورت گزارش می دهد که بازیکنان بارسلونا به شدت از رفتار وینیسیوس جونیور در زمین به ستوه آمده بودند. 

به گزارش فوتبالی، چهارشنبه شب تیم‌های بارسلونا و رئال مادرید، دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی کوپا دل ری را در استادیوم نیوکمپ برگزار کردند. دیدار رفت دو تیم در سانتیاگو برنابئو با نتیجه 1-0 به سود کاتالان‌ها به پایان رسیده بود و با توجه به امتیاز میزبانی، ژاوی و شاگردانش شانس بیشتری برای صعود به فینال کوپا دل ری داشتند، اما جادوی کریم بنزما، بارسا را زمین زد و رئال مادرید در پایان با نتیجه 4-0، ژاوی و شاگردانش را تحقیر کرد. کریم بنزما (هت تریک) و وینیسیوس گلزنان لوس بلانکوس بودند.

یکی از نکات این بازی، درگیری وینیسیوس با بازیکنان بارسلونا در طول بازی بود. این وینگر برزیلی بارها با رونالد آرائوخو و گاوی درگیر شد و جروبحثی نیز با فران تورس در آخر بازی داشت. حالا اسپورت در گزارشش آورده که بازیکنان بارسلونا پس از پایان بازی، در رختکن بسیار عصبانی به نظر می‌رسیدند و با توجه به شکست تحقیر آمیز 4-0 در نیوکمپ، خشم آن‌ها شدت نیز گرفته بود و نمی توانستند رفتار وینیسیوس را درک کنند.

البته در چند صحنه، حتی بازیکنان رئال مادرید نیز مجبور بودند تا وینیسیوس را آرام کنند.

4416