چرا ستاره فرانسوی دیگر برای منچستریونایتد بازی نمی‌کند؟

چرا ستاره فرانسوی دیگر برای منچستریونایتد بازی نمی‌کند؟

پایگاه خبری فوتبالی - اریک تن هاگ سرمربی هلندی از دلایلش برای بازی ندادن به آنتونی مارسیال در بازی منچستریونایتد با برنتفورد، آن هم با وجود نیمکت نشینی ووت وخورست سخن گفت.

به گزارش فوتبالی، چهارشنبه شب شیاطین سرخ و برنتفورد از سری رقابت‌های لیگ برتر انگلیس در استادیوم الدترافورد مقابل هم صف آرایی کردند که در پایان، یونایتد با تک گل رشفورد، به پیروزی رسید تا دوباره به کورس سهمیه لیگ قهرمانان بازگردد. یکی از نکات جالب این بازی، نیمکت نشینی وخورست، مهاجم هلندی یونایتد بود و نکته جالب‌تر، بازی نکردن آنتونی مارسیال بود و به نظر می رسد که اعتماد اریک تن هاگ به او، روز به روز کمتر می شود. مارسیال واقعا فصل سختی را پشت سر می گذراند و در 19 بازی با پیراهن منچستریونایتد، فقط 2 بار موفق به گلزنی شده. 

به نقل از سایت گل، آنتونی مارسیال جزو بازیکنان تعویضی یونایتد در بازی با برنتفورد بود و تن هاگ در این باره گفت: "او یک گزینه محسوب می‌شد، اما در حال حاضر فکر نمی کنم که او برای فیکس بازی کردن مناسب باشد. وقتی شما به رکورد مارسیال در چند سال گذشته نگاه می‌کنید، باید خیلی مراقب بازی‌اش باشید. می دانم که وقتی مارسیال در زمین باشد، چه تاثیر مثبتی روی روند تیم می‌گذارد." 

4416