واکنش قلعه‌نویی به شایعه جدید درباره خط زدن سردار آزمون

واکنش قلعه‌نویی به شایعه جدید درباره خط زدن سردار آزمون

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم ملی به روایت جدید درباره حضور نیافتن مهاجم لورکوزن در اردوی فروردین ماه واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی، اولین اردوی تیم ملی زیر نظر امیر قلعه‌نویی در نوروز 1402 برگزار شد و علیرغم حضور بیشتر ستاره‌های ملی‌پوش، غیبت سردار آزمون کاملا به چشم می‌آمد. آزمون که در لیست نفرات دعوت شده توسط سرمربی جدید قرار داشت، به دلیل آنچه مسائل خانوادگی عنوان کرده بود، در فیفادی به جای کمپ تیم‌ ملی در تهران به زادگاهش سفر کرد.

با این حال برخی معتقد بودند اختلافات قدیمی سردار با قلعه‌نویی که روزی شاگردش در سپاهان بوده، باعث شده دعوتش به اردوی تیم ملی را رد کند انتشار تصاویری از حضور سردار در مسابقه والیبالی در گنبد کاووس این احتمال را تقویت کرد. 

چند روز بعد اما سردار و هم قلعه‌نویی در صحبت‌هایشان خیال بسیاری از دوست‌داران تیم ملی را بر طرف کردند تا اینکه یکی از روزنامه‌ها، روایت عجیب و جدیدی را مطرح کرد. این رسانه مدعی شد سردار آزمون برای حضور در اردو اتاق تکی طلب کرده که قلعه‌نویی زیر بار نرفته و به همین دلیل او را از لیستش خط زده است. این روزنامه همچنین اضافه کرده بود که در زمان سرمربیگری کارلوس کی‌روش، آزمون و مهدی طارمی اتاق اختصاصی در اردوهای تیم ملی داشته‌اند.

شایعه‌ای که دوباره احتمال اختلاف قلعه‌نویی و آزمون را زنده کرده بود اما امیر قلعه‌نویی آن را تکذیب کرد. قلعه‌نویی که برای تماشای دیدار پرسپولیس و ملوان به ورزشگاه آزادی می‌رفت، با پرسش خبرنگاران درباره سردار آزمون مواجه شد.

 او در واکنش به این مووضع گفت: "اصلا چنین حرف‌هایی نبود. سردار بازیکن خودم بوده و بچه بسیار خوبی است. او بعد از بازی روسیه با من تماس گرفت و صحبت‌ کردیم. بالاخره ما هم نظم، اصول و چهارچوبی داریم که حتی اگر قرار است یک دقیقه در تیم ملی بمانیم، بر اساس همان پیش می‌رویم. "

سرمربی تیم ملی اضافه کرد: "اینکه سردار در گذشته اتاق تکی داشته یا نه را نمی‌دانم ولی در زمان من اصلا چنین بحثی نبوده است."

2509