اولین صحبت‌های لمپارد در بازگشت به چلسی

اولین صحبت‌های لمپارد در بازگشت به چلسی

پایگاه خبری فوتبالی - فرانک لمپارد سرمربی موقت چلسی گفت که هرگز فکر نمی کرده که هدایت آبی پوشان را دوباره به عهده بگیرد و رویارویی با رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا را یک چالش بزرگ دانست و البته گفت که پذیرش بازگشت به چلسی برای او تصمیم بسیار آسانی بوده است.

به گزارش فوتبالی، لمپارد به عنوان سرمربی موقت چلسی تا پایان فصل انتخاب شد تا آبی پوشان این فرصت را داشته باشند که در پایان فصل مناسب ترین گزینه را انتخاب کنند. وی بین ژولای 2019 تا ژانویه 2021 نیز سکان هدایت چلسی را به عهده داشت  که شروعی خوب و پایانی تلخ را داشت. 

مربی انگلیس در کنفرانس مطبوعاتی بیان کرد:" بازگشت به چلسی تصمیم بسیار آسانی برای من بود. این باشگاه، باشگاه خودم است. بعد از ترک چلسی به باشگاه های دیگری رفتم اما وقتی که چلسی از من خواست، آماده پذیرش این فرصت بودم. اطمینان دارم که می توانم تا پایان فصل به تیم کمک کنم. به خودم باور دارم. با بسیاری از بازیکنان از قبل کار کرده ام. خواسته هواداران چلسی را درک می کنم و بیشترین تلاش خود را خواهم داشت."

وی در این باره که چقدر به ماندن در چلسی در پایان فصل امید دارد، بیان کرد:" به آینده دور نگاه نمی کنم بلکه می خواهم در همین بازه بهترین عملکردم را داشته باشم. مهم این است که به تلاش ادامه بدهم و بیشترین بازی ممکن را ببرم. هرگز فکر نمی کردم که دوباره سرمربی چلسی شوم اما فکر نمی کنم که مشکلی وجود داشته باشد."

لمپارد در مورد دو تقابل با رئال مادرید در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا هم صحبت کرد:" چالش بزرگی خواهد بود اما می دانم که رئال مادرید تیم بزرگی است و مدافع عنوان قهرمانی هستند. از این که برای این مرحله دوباره برگشته ام، بسیار هیجان زده هستم."

4125