صحبت‎‌های ژاوی با بازیکنان بارسلونا پس از شکست در ال‌کلاسیکو

صحبت‎‌های ژاوی با بازیکنان بارسلونا پس از شکست در ال‌کلاسیکو

پایگاه خبری فوتبالی - ژاوی هرناندز بدترین شب دوران مربیگری خود را با شکست چهار بر صفر در مقابل رئال مادرید در نیوکمپ تجربه کرد.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا بدترین شکست خانگی خود مقابل رئال مادرید در 60 سال اخیر را تجربه کرد و قطعا تحمل چنین باختی برای ژاوی و تیمش خیلی سخت بوده به خصوص که در مقابل رئال مادرید شکست خوردند و با این باخت عملا یک جام را تقدیم حریف دیرینه کردند چرا که رئال مادرید در فینال کوپا دل ری در ورزشگاه لاکارتوخا کار چندان دشواری مقابل اوساسونا نخواهد داشت.

ژاوی در پایان بازی در حالی به رختکن رفت که می دانست بازیکنانش بسیار ناراحت هستند. سرمربی بارسا در صحبت های پایان بازی خود خطاب به بازیکنانش گفت:" خشم شما را کاملا درک می کنم چرا که خودم هم خشمگین هستم. در نیمه اول فرصت خود را داشتیم اما بعد از دریافت گل دوم نظم ما به هم ریخت. حالا باید بلند شویم. نیازی نیست که تاسف بخوریم یا به زخم های گذشته فکر کنیم. می دانیم که فصل خوبی داشته ایم و بردن لالیگا پاداش بزرگی برای ماست. کسب جام به معنی لمس خوشبختی است و این همان چیزی است که از روی اول برایش جنگیدیم."

ژاوی امیدوار است که بازگشت مصدومانی همچون دی یونگ، پدری، دمبله و کریستنسن می تواند در ادامه فصل به کمک تیمش بیاید. بارسا در لالیگا دوازده امتیاز از رئال مادرید پیش است و در فاصله یازده هفته به پایان شانس بالایی برای قهرمانی دارد.

4125