رئال مادرید تیمی که راه گلزنی به بارسلونا را بلد است

رئال مادرید تیمی که راه گلزنی به بارسلونا را بلد است

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته رئال مادرید موفق شد در ورزشگاه نیوکمپ با نتیجه 4 بر 0 بارسلونا را شکست دهد و به این ترتیب راهی فینال رقابت های جام حذفی اسپانیا شود.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید با این 4 گلی که به بارسلونا زد، در مجموع 5 ال کلاسیکوی این فصل، 9 گل به بارسلونا زده است. این در حالی است که بارسلونا به طور کلی در رقابت های لالیگا 9 گل دریافت کرده است. یعنی رئال مادرید به تنهایی در تمامی ال کلاسیکو های این فصل که در رقابت های مختلف بوده اند، به اندازه کل گل هایی که بارسلونا در لالیگا دریافت کرده است، به این تیم گل زده است.

رئال مادرید در رقابت های لالیگا 4 گل به بارسلونا زده است. از این 4 گل، سه تا در بازی رفت و یکی در بازی برگشت بوده است. رئال مادرید در فینال سوپرکاپ اسپانیا هم یک گل به بارسلونا زد. اکنون رئال مادرید در دور برگشت مرحله نیمه نهایی کوپا دی ری هم 4 گل به بارسلونا زد. رئال مادرید در دور رفت مرحله نیمه نهایی کوپا دل ری گلی به بارسلونا نزده بود.

به نظر می رسد رئال مادرید کارلو آنچلوتی راه گلزنی به بارسلونای ژاوی را که بهترین خط دفاع این فصل لالیگا را داشت، به خوبی بلد است.

1471