روزی که بنزما در استمفوردبریج هت‌تریک کرد

روزی که بنزما در استمفوردبریج هت‌تریک کرد

پایگاه خبری فوتبالی - یک سال پیش در چنین روزی بود که کریم بنزما موفق شد مقابل چلسی در ورزشگاه استمفوردبریج سه گل به ثمر برساند و به این ترتیب یک هت تریک فراموش نشدنی از خودش بر جای بگذارد.

به گزارش فوتبالی، در مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در فصل گذشته یعنی فصل 2021/22، رئال مادرید و چلسی با هم روبرو شدند. رئال مادرید در بازی رفت باید در ورزشگاه استمفورد بریج به مصاف چلسی می رفت. در چنین روزی بود که در سال گذشته این بازی برگزار شد. رئال مادرید در آن دیدار با سه گل از بنزما موفق شد با نتیجه سه بر یک به پیروزی برسد.

کریم بنزما گل های خود را در دقایق 21، 24 و 46 به ثمر رساند. تک گل چلسی هم در آن بازی توسط کای هاورتز در دقیقه 40 زده شد و به این ترتیب مادریدی ها یک برد شیرین در ورزشگاه خانگی تیم چلسی به دست آوردند.

بنزما در دو فصل اخیر، در این مقطع از فصل به شدت روی فرم آمده است. او اکنون، شب گذشته مقابل بارسلونا هت تریک کرد در حالی که سال گذشته در چنین روزی مقابل چلسی هت تریک کرده بود.

بنزما در فصل گذشته در بازی برگشت رئال مادرید و پاری سن ژرمن در مرحله یک هشتم نهایی هم هت تریک کرده بود و پس از آن مقابل چلسی هم هت تریک کرد و به این ترتیب دو هت تریک پیاپی در دور حذفی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا از خودش بر جای گذاشت.

1471