ستاره رئال مادرید در توصیف کریم بنزما: الگوی تمام نشدنی

ستاره رئال مادرید در توصیف کریم بنزما: الگوی تمام نشدنی

پایگاه خبری فوتبالی - فدریکو والورده هافبک اروگوئه‌ای به تمجید از کریم بنزما ستاره فرانسوی رئال مادرید پرداخت و او را یک الگو خطاب کرد.

به گزارش فوتبالی، پنج شنبه شب، کریم بنزما نیوکمپ را به سخره گرفت. در این بازی، رئال مادرید با نتیجه چهار بر صفر، بارسلونا را در زمین خودش تحقیر کرد و کریم بنزما توانست اولین هت تریکش را در ال‌کلاسیکو ثبت و نقش بزرگی در صعود لوس بلانکوس به فینال کوپا دل ری ایفا کند. کریم بنزما همچنین روی گل وینیسیوس، پاس گل داد تا روی تمام گل‌های رئال مادرید تاثیر گذاشته باشد. این دومین هت تریک بنزما در این هفته است.

والورده درباره عملکرد بنزما گفت: "او باورنکردنی است. الگو و الهام بخش تمامی بازیکنان مادرید است. برایم مهم نیست که چه اندازه گل می‌زند، او بدون شک یک الگوی بزرگ برای ماست. او گلزن رئال مادرید است و اخیراً برنده توپ طلا شده و هروقت در زمین است، با 100% توانش بازی می کند."

"مهم ترین نکته در ال کلاسیکو، کسب پیروزی بود. می دانید که بردن در نیوکمپ آسان نیست، اما به خوبی از پس این چالش برآمدیم. با اینکه یک گل از بارسا عقب بودیم، اما کامبک زدیم و عملکردی بی نقص به نمایش گذاشتیم. توانستیم از موقعیت‌های خود نهایت بهره را ببریم."

4416