دلیل درگیری مدافع بارسلونا با وینیسیوس در ال‌کلاسیکو چه بود؟

دلیل درگیری مدافع بارسلونا با وینیسیوس در ال‌کلاسیکو چه بود؟

پایگاه خبری فوتبالی - رونالد آرائوخو مدافع اروگوئه‌ای بارسلونا فاش کرد که وینیسیوس جونیور ستاره برزیلی رئال مادرید، در طول بازی فقط به تسمخر بازیکنان بلوگرانا می پرداخت.

به گزارش فوتبالی، چهارشنبه شب تیم‌های بارسلونا و رئال مادرید، دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی کوپا دل ری را در استادیوم نیوکمپ برگزار کردند. دیدار رفت دو تیم در سانتیاگو برنابئو با نتیجه 1-0 به سود کاتالان‌ها به پایان رسیده بود و با توجه به امتیاز میزبانی، ژاوی و شاگردانش شانس بیشتری برای صعود به فینال کوپا دل ری داشتند، اما جادوی کریم بنزما، بارسا را زمین زد و رئال مادرید در پایان با نتیجه 4-0، ژاوی و شاگردانش را تحقیر کرد. کریم بنزما (هت تریک) و وینیسیوس گلزنان لوس بلانکوس بودند.

یکی دیگر از نکات جالب توجه ال‌کلاسیکوها، درگیری بازیکنان دو تیم است که در بازی شب گذشته نیز، آرائوخو و وینیسیوس با یک دیگر درگیر شدند. آرائوخو در توجیه رفتارش گفت: "من کمی عصبانی شدم، چون او در تمام طول بازی، فقط در حال حرف زدن بود و آن‌ها را مسخره می کرد. همیشه گفته‌ام که وینیسیوس بازیکن بسیار بزرگی است و اگر روی بازی‌اش تمرکز کند، پیشرفت خواهد کرد. همیشه به او احترام گذاشته‌ام، اما امشب خیلی حرف می زد و باعث عصبانیتم شد."

4416