اعتراف هافبک بارسلونا: گل وینیسیوس، ما را کشت!

اعتراف هافبک بارسلونا: گل وینیسیوس، ما را کشت!

پایگاه خبری فوتبالی - سرخی روبرتو هافبک بارسلونا اعتراف کرد که گل وینیسیوس در آخرین دقایق نیمه اول، تفاوت را در ال کلاسیکو رقم زد.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته رئال مادرید دست به کار بزرگی زد و بهترین پیروزی خود را در ال‌کلاسیکو در طول 28 سال گذشته جشن گرفت. آن‌ها در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی کوپا دل ری با نتیجه 1-0 در سانتیاگو برنابئو شکست خورده بودند، اما در نیوکمپ توانستند کامبک بزنند و بارسلونا را با نتیجه چهار بر صفر تحقیر کنند تا در مجموع، با پیروزی 4-1 راهی فینال شوند. کریم بنزما (3 گل) و وینیسیوس جونیور گلزنان رئال مادرید در نیوکمپ بودند.

به نقل از سایت مارکا، روبرتو پس از پایان بازی گفت: "گل وینیسیوس در اواخر نیمه اول، ما را کشت. لایق چنین شکستی نبودیم، موقعیت‌های خیلی زیادی خلق کرده بودیم. بعد از گل دوم در نیمه دوم، دیگر نتوانستیم بازی خودمان را به نمایش بگذاریم. نتیجه شرم آور است، چون می خواستیم برای دو جامی که برای ما باقی مانده بود، بجنگیم."

"لالیگا؟ اختلاف 12 امتیازی با رئال مادرید داریم و مطمئنم که نتیجه این بازی، تاثیری روی لالیگا نخواهد گذاشت. باید مسیر خود ادامه دهیم و امشب را به فراموشی بسپاریم. واقعاً شب بدی بود."

4416