ترس را در وجود بارسلونا حس کردیم

ترس را در وجود بارسلونا حس کردیم

پایگاه خبری فوتبالی - تیبو کورتوا ستاره بلژیکی رئال مادرید می‌گوید که آن‌ها در جریان بازی ال‌کلاسیکو، ترس را در وجود و نگاه بازیکنان بارسلونا حس کرده بودند.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته رئال مادرید دست به کار بزرگی زد و بهترین پیروزی خود را در ال‌کلاسیکو در طول 28 سال گذشته جشن گرفت. آن‌ها در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی کوپا دل ری با نتیجه 1-0 در سانتیاگو برنابئو شکست خورده بودند، اما در نیوکمپ توانستند کامبک بزنند و بارسلونا را با نتیجه چهار بر صفر تحقیر کنند تا در مجموع، با پیروزی 4-1 راهی فینال شوند. کریم بنزما (3 گل) و وینیسیوس جونیور گلزنان رئال مادرید در نیوکمپ بودند.

به نقل از سایت مارکا، کورتوا پس از پایان بازی گفت: "در سوپر کاپ، اصلاً بازی خوبی به نمایش نگذاشتیم. در برنابئو نیز عملکردمان خیلی مطلوب نبود، در لالیگا می توانستیم پیروز شویم، اما نشدیم. در بازی امشب، مطمئن بودیم که می توانیم ببریم و خیلی خوب کار را تمام کردیم، مخصوصاً در نیمه دوم وقتی بازی 2-0 به نفع ما شد و آن‌ها ترسیدند. در ال کلاسیکوهای قبلی شکست خورده بودیم و پیروزی در نیوکمپ با نتیجه 4-0، معنای خیلی خاصی برای ما دارد. نمایش رئال مادرید بی نظیر بود."

4416